Sista måndagen...

Vaknade upp imorse med sjukt mycket känslor i kroppen!! Går nu in på min sista jobbvecka på salongen, som jag skrev i tidigare inlägget så är det sjukt mycket känslor i mig just nu!!
Som tur var så hade jag en morgonpromenad med Johanna inplanerad så jag fick prata av mig lite  ;))
Är så otroligt glad att jag fått en sån fin vän som Johanna på senare dagar♥
Hon lyssnar & förstår, kommer med tips & råd och bara finns där!
Tycker väldigt mycket om henne och är sååå glad att hon är min vän!!
 
Nu har jag precis käkat frukost nummer två.. haha ; ) En innan promenaden och en efter så man står sig fram till min sena lunch idag !! Ska strax åka till jobbet och jobba på fram till klockan 20.00 ikväll!! Herregud sista måndagen på jobbet, helt sjukt!! Varje veckodag denna vecka blir den sista... Sen börjar studierna på riktigt!!!
 
Ha en jättebra dag alla ni som läser min blogg :))
PUSS&KRAM
 
,

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 och jag är så glad att jag har dig som vän!!

Svar: <3
Jenny Johansson

2012-08-22 @ 08:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0