Bodybalance.

Godmorgon alla glada!

Cellprovet igår var ju absolut inget att vara nervös för! Tog typ 3 minuter och gjorde inte alls ont!! Nu kan man pusta ut och ha det avklarat. Jobbdagen igår gick galet fort måste jag säga. Hann med att springa ner på stan en sväng och köpa lite nya träningskläder, skulle bara köpa byxor men det blev även 2 linnen & en sportbh.
Åkte raka vägen hem efter jobbet och fick mat av Min Darling. Han hade lagat lax & ris den lilla godingen : ) Mums!
Satte på mig mina nya träningskläder och drog till gymmet!! Körde lite på crosstrainern och sen var jag med på ett Bodybalance-pass. Det är en blandning mellan yoga & pilates. Superhärlig träningsform. Känns i kroppen idag ;) Det passet ska jag gå på flera gånger. Ikväll efter jobbet ska jag direkt hem till Min Bästa vän Josefine Morelius♥ Vi behöver en tjejbabbelkväll bigtime kan jag lova! Så thaimat & tjejsnack it is ; )




Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Tack så mycket! :) Har du kikat på designadinblogg.se eller sannasrum.se? :) Lätta som svåra tips gällande design :)

2012-02-09 @ 12:06:53
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0