CrazyDay.

Vilken galen dag jag har haft på alla sätt & vis ; )

Är på väg till jobbet, strax innan rembo händer det något knasigt med bilen som jag inte kan förklara.. Jag svänger snabbt in till sidan och där dör bilen helt och jag får inte igång den... Som tur är så har jag världens bästa Pappa som kom till min räddning : ) Körde mig snabbt som attan till jobbet och tog sedan hand om min bil.. TACK PAPPA!
Mycket att göra på jobbet och plötsligt kliver en liten solstråle innanför dörrn på salongen så jag höll på att tappa hakan!! Åh vilken energiboost jag fick av denna underbara människa : ) Det gjorde hela min dag verkligen.
Nu sitter jag uppkrypen i soffan bland filtar & kuddar i mjukiskläder och utan smink! Har druckit en glas rött och käkat pizza med Viktor.. Bara allmänt fredagsmys! Funderar nästan på att krypa ner i sängen snart.. Tänkte ta mig upp tidigt imorgon och gå till gymmet : ) Sen blir det en fika med Linnea! Jag går i lite tankar & funderingar kring rätt många olika saker i livet... Tänk om någon bara kunde ge mig ett papper på hur jag ska göra! Men vem har sagt att livet ska vara enkelt??!! Ska försöka lyssna på magkänslan & hjärtat! Behöver lite ny energi nu : ) Ska på helkroppsmassage på tisdag efter jobbet och det ska bli helt fantastiskt!! : ) Sitter och lyssnar på massa låtar som får mig att tänka tillbaka på förra våren : ) Längtar verkligen till vår & sommar nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0