Friday I´m in love.

Tjooohooo jag älskar att vakna upp på fredagsmorgonen och veta att man bara har en arbetsdag kvar att beta av innan det är helg!!!:) Jag bara älskar den känslan, den känslan får mig på sjuktbra humör!!!
Den här veckan ( som alla andra veckor ) har bara flugt iväg. Jag tycker nyss att det var måndag jue...
Efter jobbet idag så blir det en fika med Min Moreliustjej♥ Fan va lovely!!! Saknar henne och behöver lite tjejsnack.
På lördag kommer Ann-Charlotte till Avesta! Då blir vi på salongen hela dagen och ska prova ut lite färger till hennes brudmakeup : ) Superspännande och lite pirrigt kommer det att vara! Hoppas att hon blir nöjd :)
Den 24.e Mars är det hennes & Martins stora dag!! Då står jag för sminket ; ) Annars blir det en lugn & skön helg. Har ätit klart penicillinet och känner mig sååå mycket piggare!! Men jag avvaktar med träning en vecka till eftersom immunförsvaret kan vara nedsatt rejält nu efter allt.... Bättre att vänta än att det skulle ta om.
Gjorde perfekt kaffe imorse ; ) Ibland får man verkligen till kaffet så det smakar heeeeelt perfect om ni förstår vad jag menar ; ) hehe... Kaffefreak som jag är! Kallt ute idag så på med massa kläder så man inte fryser häcken av sig! Mössa & vantar it is today!

Ha en härlig fredag♥



GE OSS SOMMAR, SOL & VINKVÄLLAR MED VÄNNER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0