Home alone.

Myskväll för mig själv här hemma i lägenheten! Massor av tända ljus, god mat, smågodis & tvtitt.
Jag behövde verkligen en kväll för mig själv kände jag. Skulle egentligen varit på middag nu men jag stannade hemma. Har haft sååå mycket hela veckan med jobb, träning, planering, tankar, funderingar, framtidsplaner, känslor!! Yeah you name it... Fick en ryggmassage av Min kära kollega Camilla idag och efter de så kände jag verkligen hur trött jag var i både kropp & själ... Så bestämde mig för en lugn & skön hemmakväll och bara ladda mina egna batterier. Gud vad jag är inne i sån slags känslomässig kris känner jag.... Jag funderar för mycket på saker och ting tror jag... Får nästan lite panik ibland.. Så mycket jag vill göra här i livet!! Vill välja rätt väg och allt det där. Vad ska man satsa på ?? Måste sätta mig själv i första hand som man brukar säga.. Lättare sagt en gjort säger jag då... Ahhh kaos i mitt huvud just nu... Vill för mycket tror jag... haha!! Fasen alltså... Jag behöver vägledning!! Om mina änglar finns där så behöver jag dom just nu!! Imorgonbitti ska jag gå till gymmet och köra ett pass på crosstrainern! Måste rensa mina tankar och det bästa sättet för mig är träning!

Nu ska jag fortsätta njuta av mina egna hemmakväll med mig själv *


Kommentarer
Postat av: Gabbis

<3

2012-02-13 @ 06:44:25
URL: http://gabriellasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0