Jobb. Gym & KAFFE.

Igår var det  otroligt härligt väder ute!! Sol & Varmt : ) Ville bara vara ute hela dagen juu... Segt ibland att ALLTID jobba inne mellan 10-18... Kan bli lite trött på det ibland måste jag säga.... Men snart är det dags för en Sälentripp och då är det 4dagars ledighet!! Lovely ; ) Hoppas på att vädergudarna är på vår sida då.
Igår när jag var på jobbet ringde min kille och fråga om vi skulle gå till gymmet när jag kom hem : ) Helt sjukt för jag hade precis tänkt samma tanke innan han ringde ; ) Så jag kom hem, fick mat och sen gick vi och tränade tillsammans. Kalashärligt att röra lite på sig, jag körde mest på crosstrainern och även lite mage! När vi kom hem vart det soffhäng bigtime! Kikade på big bang theory och Big Brother : ) Nu sitter jag och kikar på vakna och dricker kaffe. Börjar jobba kl 10... Ska på bodybalance kl 19.30 ikväll : ) Jaa det var väll de jag hade att komma med!!

Ha en bra daag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0