Morgonkaffe hos Storasyster.

Uppe med tuppen ; )

Har som sagt börjar gå upp tillsammans med min kära sambo! Faktiskt så känner jag mig mycket piggare om dagarna fast jag går upp tidigare!! Jätteskönt och man hinner med att fixa lite grejjor innan jobbet.
Idag ska jag hem till min kära Storasyster på kaffemys innan jobbet♥

Efter jobbet igår sprang jag direkt till Gabriella på Avesta salongen och satte mig i frisörstolen!!
En rödbrun toning slängde hon i mitt hår och bjöd mig på kaffe & choklad ; )
Jag blev supernöjd med färgen!! Tusen tack Gabbis.
När jag var på väg hem ringde min trötta Virre och ville ha pizza ; ) ..... Så det fick bli lite keabab som kvällsmat igår!! Kikade på lite tv och sen blev det sängen..

Ikväll ska jag försöka hinna städa lite här hemma ( om jag orkar )
Skulle även behöva ut på en promenad!! hmm får se vad som hinns & orkas med!!

Nu ska jag göra mig redo så jag kan åka till Avesta och mys med Sis.


Kommentarer
Postat av: Gabbis

Tack själv hjärtat!

2012-02-01 @ 22:38:09
URL: http://gabriellasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0