Torsdagmorgon.

Idag tog jag en liten sovmorgon!! Va jättetrött igår när jag kom hem från jobbet.. Fick mat av min Älskling, kikade på big bang theoy, sov medans Viktor kikade på Chuck och vaknade upp när Livet blir bättre började på 3.an kl 21.00. Detta program handlade om Emma Igelström ( Simmerskan ) Och gud vad jag blev tagen utav hennes livshistoria.... Jag ville bara bryta ihop när jag hörde henne berätta om allt hon varit med om, vad hon kände och hur hon tänkte... Usch man fick sig en liten tankeställare själv.. Jag tänkte tillbaka på tiden när jag själv led av panikångest.... Det är HEMSKT!! Jag tycker iallafall att Emma är sjukt stark som vågade berätta allt detta och så skönt att se att hon mår bättre idag! Jag har nog aldrig blivit så berörd av ett tvprogram förut...

Det blev varken städning eller promenad igårkväll... Så får ge denna kväll ett nytt försök ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0