Träning, shopping & 3rätters.

Jag hade en jättehärlig lördag på alla sätt & vis.
Viktor & Jag vaknade klockan 08.30, gick upp och käkade frukost och satte kosan mot gymmet!
Jag sprang på löpbandet ca 25 minuter och sen blev det armar & mage!
Hem och duscha och sen direkt upp till Borlänge. Lunch i kupolen och sen massa shopping!
Eftermiddags mys hemma Hos Anki ( Viktors Mamma ) Riktigt bortskämda blev vi! Myste ner i soffan med ett glas rött och halvkikade på en fotbollsmatch som gick på tvn. Klockan 18.00 blev vi bjudna på 3rätters middag! Åh gud sååå gott det var! Dock så åt jag alldeles för mycket.. Trodde fasen att magen skulle spricka! När vi kom hem till Hedemora igen blev det sängen nästan med det samma... Sov till klockan nio imorse och nu sitter jag i mjukiskläder och väntar på att Linnea ska höra av sig : ) Blir en fika eller en promenad för oss! Såå fint väder ute idag : ) Man borde nog passa på att njuta av solen idag : ) Ska nog springa ner en sväng till Hemköp och handla lite snart!
Ska fixa om min bloggdesign idag oxå om jag hinner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0