Vårkänslor : )



Jag älskar känslan av VÅR

Igår hade Jag & Min Sambo en riktigt härlig myssöndag tillsammans : )
Tog oss en ordentlig sovmorgon eftersom vi var lite småslitna från lördagens festligheter ; )
Frukost och soffmys en stund! Jag tog mig en långpromenad i solen med bra musik i lurarna.
Lunch och eftermiddagsfika ute på balkongen!! Helt lovely att sitta med kaffekoppen i solen !
Viktor drog på fotbollsträning och jag fixade massa tvätt, disk & städ.
På kvällen köpte vi hem thaimat, godis & kikade på film : )

Imorse vaknade jag 07.30 av att solen sken in bakom rullgardinen!! Love it ; )
Nu sitter jag i soffan och kikar på vakna och dricker mitt morgonkaffe.
Ska åka in till Avesta lite tidigare idag så jag hinner in på banken innan jag börjar jobba!
Annars är det jobb fram till klockan åtta ikväll som vanligt på måndagar.....
Hoppas på att veckan går fort så det blir helg snart igen!

Den här helgen har iallafall varit kalasbra! Tack alla ni för har förgyllt den : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0