Work out.

Det blev ett pass bodybalance efter jobbet igår : ) Jättehärligt!! Tycker om det passet och ska försöka gå på det varje onsdag. Det är väldigt bra för mig som behöver stärka upp hela kroppen. Avslappningen är oxå helt underbar!!! All stress bara rinner ur kroppen, jättehärligt!! Har sovit jätteskönt inatt och känner mig rätt pigg nu : )

Spillde nyss ut halva kaffekoppen över mig själv... haha trött man blir ibland!! Jag vill att det ska vara fredag nu! Hoppas att denna dag går lika fort som dagen igår gjorde. Fattar inte vart timmarna på jobbet tog vägen faktiskt! Älskar sånna dag när det känns som man knappt har hunnit jobba :D haha även fast man jobbat hur mycket som helst! Sitter och funderar på om jag ska träna ikväll eller inte... Får se hur jag känner ikväll! Skulle behöva ha en liten hand om mig själv kväll med peeling, ansiktsmask, brynfärg, brunt utan sol osv... Lutar åt de alternativet ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0