Jobba & Promenera!

Ännu en ny dag och det betyder nya tag ; ) Har sovit jätteskönt inatt och nu sitter jag som vanligt i soffan och njuter av morgonkaffet!! Det är nästan bara på morgonkvisten som jag har tid att blogga eftersom mina dagar & kvällar alltid består av jobb & träning!! Så min morgonstund är min mysstund med kaffe, tvn & bloggen!! Börjar klockan 10.00 idag och jobbar till klockan 18.00 och dirket efter det blir det en härlig promenad med Jonas!! : ) Va alldeles förlängesen jag träffade honom så det ska bli underbart att få babbla om allt mellan himmel & jord med honom ikväll! Han är ju en av de människor i mitt liv som står mig sjukt nära och har varit med när det väl gäller. Vänskapen med honom är jag väldigt rädd om♥
Imorgon blir det gymmet efter jobbet! Core & Benpass : ) Det är dags att köra igång nu efter alla sjukdomar!!
Så promenad idag & gym imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0