Kaffekoppen & Vakna.

Kaffe koppen i handen & vakna med the voice på tvn!! Som vanligt den bästa starten på dagen : )
Idag är det fredag och det betyder helg efter klockan 17.00 ; ) Kan ju inte direkt påstå att jag har jobbat & slitit denna vecka.... Men usch så jobbig denna vecka har varit... Ett besök på vårdcentralen & ett på akuten... Penicillin, yrsel och lite tårar... Nu kan det bara bli bättre!! Idag känner jag mig mycket piggare : ) Tog mig igenom HELA jobbdagen igår, dock med en powernap mitt på dagen inne i behandlingsrummet! Annars hade jag nog inte pallat.. Fick ta allt i min egen fart så jag försökte att inte anstränga mig alltför mycket och det gick relativit bra! Efter jobbet kom Mamma och plockade upp mig och vi åkte och hämtade Thaimat innan hon skjussade mig till Hedemora! Viktor hade oxå precis kommit hem från jobbet när jag kom hem så vi käkade och kikade på vår favoritserie The Big Bang Theory ; ) Eftet de blev den en liten lätt kvällspromenad så att jag skulle få lite friska luft innan det var dags att gå och lägga sig! Vi ställde klockan på 06.30 imorse men det blev en snooze på de ; ) Jag tror faktiskt att jag ska börja gå upp med Viktor jämt på morgonen! Jag har ju liksom inte nått problem att gå upp tidigt och det är sååå skönt att slippa känna nån stress när man står och sminkar sig, fixar frippan & käkar frulle! Skönt att oxå hinna pyssla med lite sysslor här hemma och sitta vid tvn & bloggen! Ja det här ska jag föra in i rutin!!:) När våren kommer kan man passa på att ta en morgonpromenad men nu när det är så mörkt ute har jag inte någon motivation att gå ut och gå på morgonen.. Något tips om hur man kan få de kanske??!! : )
Ikväll ska vi iväg och kika på innebandy och sen bara hem och slänga oss på soffan! På lördagkväll är vi bjudna hem till Mamma & Pappa på mat : ) Det ska bli jättemysigt att umgås med dom♥ Annars blir det lugn & skönt i helgen, passa på att träffa nära & kära och samla massa nya krafter till nästa vecka!!

Ha en jättemysig fredag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0