Lediga dagar i mitt hjärta : )

Har haft tre lediga dagar!! Långhelg i mitt hjärta ; ) Fler röda dagar åt folket skulle jag vilja säga!!!
Allt har varit lite upp & ner måste jag erkänna men såhär i slutändan av allt har det överlag varit en bra helg.
Lördagen hade jag kunnat skippa, inget gick enligt planerna och allt va bara kaos... Men mycket föll på plats när jag spenderade söndagen med Mamma, Pappa & Josefine ♥ Tusen tack för att ni finns & ger mig trygghet. Ibland behöver man sina nära för att förstå sig på sina egna känslor & tankar. Jag är evigt tacksam här att ni finns!!
Nu sitter jag med lite tända ljus och dricker mitt morgonkaffe och har bestämmt mig för att detta ska bli en bra vecka md fokus på mig själv och det jag mår bra av!! Just nu är det precis vad jag behöver. Ska försöka hinna ut i friska luften innan jag ska åka och jobba oxå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0