Lovely Lördag ; )

Åh vad jag älskar lördagar!! Vaknade klockan åtta imorse pigg & alert : ) Kan vara för att jag somnade efter klockan 22.00 igår... Va helt slut som människa!! Jobbat hela dagen och sen kikat på innebandy hela kvällen. Nu har Jag & Viktor precis ätit frukost. Jag ska snart skutta in i duschen och halv tolv blir det lunch på Winarn. Klockan 13.00 ska jag vara i Avesta! Gabriella ska färga mitt hår!!!:) Det ska blii sååå skönt att få lite ny och fräsh färg. Mitt hår är såå galet dassigt just nu.... Ikväll är Jag & Viktor bjudna på mat hemma hos Mamma & Pappa♥ Så detta blir garanterat en mysig lördag!

Lägger upp en bild lite senare på nya färgen!! ; )
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0