Lyster till din hud.



Boosta din trötta vinterhy med massor av fukt & lyster!!
Decléors nya dagkräm Life Radiance.


Jag har börjat använda denna creme idag så det ska bli spännande och se vad jag tycker om den.
Den består av en vit creme som man blandar i handflatan med en gul frisk gel.
Den vita cremen ger direkt lyster och den gula gelen ger en bestående lyster.
Resultatet blir en maximal lysterboost till din hud : )

Idag är det tisdag och jag börjar jobba klockan 10.00
Direkt efter klockan 18.00 ska jag till Gabriella och tona håret igen!
Har fått mycket fina komplimanger om färgen jag har nu men jag känner ändå att jag vill ha en nyans mörkare.
Igår när jag & Johanna satt på wienarn kom det fram en gubbe till mig och sa att jag va jättelik hans barnbarn :D haha vilken sötgubbe!! Iallafall så hade vi en jättemysig fika och smed på massa olika framtidsplaner ; ) hihi....
Åkte till jobbet strax efter elva och på lunchen han jag träffa Storasyster, lilla Malou och kära Mamma♥
Jobbade till klockan 20.00 och sen hem till Älsklingen och käka mat & sova... Nu har jag min lilla morgonstund och ska inte åka till jobbet förns om en timme! Känns jätteskönt att bara hinna slappa nu på morgonkvisten : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0