Mina nya älsklingar ; )



Jag är totalt förälskad i mina nya rosa skor ; )
600kr på sportkompaniet i Hedemora!!


Jag gick upp tidigt imorse tillsammans med Viktor. Kände att jag ville komma igång och inte behöva känna någon stress överhuvudtaget. Har gått ganska bra faktiskt, men gör jag någon hastig move så måste jag sätta mig..
Nu har jag gosat ner i soffan en stund med kaffe, vakna med the voice, tända ljus & datorn i knät! :)
Jag hoppas verkligen att det ska gå bra att jobba idag. Måste prova! Funkar det inte så får jag väll gå hem igen..
Har ju iallafall repan så jag får ta allt i min egen takt. Känns skönt att slippa vara hemma hela dagen iallafall! Man blir ju helt crazy utav de.. Igår kom jag ju iallafall ut på en kort promenad i friska luften & en fika. Det behövde jag verkligen! Vi lagade jättegod mat igår. Lax ala Viktor ; ) Mums mums mums! Så idag har man god matlåda;)
I helgen blir det lugnt. Vi ska kika på innebandy på fredagkväll och på lördag ska jag till Gabriella och fixa frippan klockan 13.00!! Ska bli underbart med ny fräsh färg i håret : ) Fick ett telefonsamtal från Min Josefin Astrén igår oxå!! Även hon lyste upp min dag precis som Min Morelius ; ) Vad skulle jag göra utan mina fina Josefinor♥
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kika klart på vakna innan det är dags att gå ut och skrapa rutorna på bilen..

Have a nice day and wish me luck today!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0