Monday Morning.

Har haft en jättemysig lugn & skön helg på alla sätt & vis ♥

Lovade att jag skulle lägga ut en bild på nya hårfärgen, men den kommer på tisdag! Vi ska lägga in en mörkare toning så att det går mer åt det rödbruna hållet fast mörkare ; ) hihi ni får se sen! Det ser bra ut nu oxå men det är lite för ljust för min smak. Så tisdag efter jobbet blir det till att sätta sig i frisörstolen hos Gabriella igen ; )

Nu sitter jag och dricker dagens första kaffekopp!! Tänk att det alltid är de kaffet som smakar bäst : )
Kikar lite på vakna med the voice och ska snart göra mig redo för en fika på winarn med Söta Johanna.
Efter fikan åker jag till Avesta för jobb resten av dagen...

Längtar tills jag får börja träna nu!!! Har tagit lite korta promenader och det har varit sååå skönt, men nu är det snart dags att börja på gymmet igen! Måste ta det lite försiktigt i början så inte förkyldningen tar om....
Skönt att jag är pigg nu iallafall!! Käkar ju fortfaranade massa medicin men snart så är det slut på de!!
Då är jag tametusan värd att vara frisk året ut ; )

Ha en härlig måndag allihopa och så hoppas vi att denna vecka går lika fort som alla andra ; )
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0