Ny inredning i vardagsrummet : )




Så här ser det ute hemma hos oss just nu : )
Gud såå jag har grejjat & donat innan jag blev nöjd.. hahha
Nu äntligen är det som jag vill ha det!!  ( nästan...hihi)
Skulle gärna ha en vit tvbänk & en vit soffa såklart men när man
lever sambolivet måste man ju faktiskt anpassa sig litegranna iallafall..
Har ju lovat att lägga ut bild på köket men det är sånt kaos där inne nu
så jag slänger ut en bild när det är klart istället : )

Måste ju berätta om gårdagen på jobbet!!
Min söta kund som jag hade på morgonen kom tillbaka efter en timme och hade handlat en semla!!!:)
Åh man kan inte annat än att bli alldeles varm i hjärtat♥ Hon gjorde verkligen min dag.
Va välbehövligt med en liten sockerkick eftersom dagen gick i 110 igår... Gud va mycket de va att göra!!
Hoppas att det blir lite lugnare idag för igår va jag helt slut när jag kom hem kan jag lova!!
Ikväll efter jobbet blir det systermys för hela slanten : ) Ska bli underbart att ha en helkväll med Min älskade Storasyster♥ God mat, vin, systersnack & systermys!! Åh vad jag längtar! Hoppas att dagen går fort : )

Ha en jättehärlig fredag *

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh sådana kunder gillar vi :D

2012-01-20 @ 11:55:23
Postat av: Johanna

Va fint det var förresten! :D

2012-01-20 @ 11:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0