Penicillin...

Jahapp då fick man sig en penicillinkur då... Hoppas verkligen att det hjälper!! Jag har varit sjuk i en månadstid nu.. Mina krafter är ganska slut måste jag säga.. Har inte speciellt mycket energi just nu.. Men men det kan bara bli bättre! Sov tolv timmar inatt!! Snacka om sömnbehov.. Febern är faktiskt inte alls lika hög som igår så det känns skönt : ) Ska vila så mycket som möjligt idag så jag kan gå till jobbet imorgon! Nu får det bli ett slut på dessa dumma sjukdomar... Är sugen på en ny design till min blogg!! Det är dags nu eftersom jag haft den sett ut såhär alltför länge nu ; ) Ska kika ut lite bilder idag tänkte jag! Nu ska jag brygga lite kaffe och kika på film♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0