Sköna helg : )

Åh vilken lugn & skön helg detta har varit♥

Hunnit med att träffa massa vänner & bara tagit det lugnt.
I fredags va Jag & Viktor och kikade på innebandy med Jossan&Sulan!!:)
Lördagen blev den en efterlängtad fika med Annie som va hemma på besök!
Lite shopping på jysk och ny inredning i lägenheten efter det och sen kom Gabbis
hem till mig på kaffe : ) Lördagskvällen avslutades med min Viktor framför en film!
Hela dagen igår va vi på Spa med jobbet i Sätra brunn : ) Sååå mysigt!
God mat, bubbelbad, bastu, relax och behandling!! Jätteskön dag verkligen!
Nu är det måndag igen och ännu en ny vecka framför sig.
Ska snart åka till jobbet.

Ha en härlig vecka allesammans och tack alla ni fina som förgyllde min helg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0