Sofies mode & Te får rädda min dag!

Vad ska jag säga... Gick upp klockan 07.15 imorse, tog en dusch och börja sminka mig! Mitt i sminkningen blev allt bara svart.... Nån minut senare låg jag på golvet och kunde knappt resa mig upp.. Fick tag på Mamma som kom hit och körde mig till akuten... Blev undersökt av läkaren jag hade i måndags! Han konstaterade att detta hängde ihop med den infektion jag har i kroppen och att jag måste vila och försöka komma igång sakta men säkert.. Mitt hjärta slog lite för fort... Hmm jag blev skraj som tusan kan jag lova er!! Usch är såå trött på det här.. När ska det bli bra? Ska iallafall pallra mig iväg till jobbet en sväng imorgon och stå i repan.. Måste ut från lägenheten! Och läkaren rekommenderade att jag skulle försöka göra lite små saker men INTE anstränga mig... Nu är jag hemma igen. Jag & Mamma åkte förbi Ica och handlade hem lite mat och godsaker. Sitter och dricker te och läser sofies mode :) Blev på mycket bättre humör. Även en samtal från min guldstjärna Josefine Morelius gjorde allting bättre♥
Ska försöka att ta en liten lättare promenad lite senare på dagen och få lite frisk luft.. Alltså vilken jäkla förkyldning jag har åkt på alltså... Så här sjuk har jag tamefasen aldrig varit... Som tur är har min nästäppa börjat släppa. Fick rinexintabletter utskrivna så jag kunde sluta använda nässpray.. Ja vad gör man då... Kan inte annat än att lyssna på kroppen och försöka sakta men säkert återvinna mina krafter.. Tack bästa Mamma iallafall för att du kom hit så snabbt imorse! Älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ursch va läskigt!! Vi kan väl höras på söndag kväll så ser vi hur du mår, skrev även det på fb :) Krysa på dig stumpan!!

2012-01-25 @ 15:48:04
Postat av: Jenny

Svara nyss på fb ; ) Tusen tack vännen! Vi hörs på söndag ! Puss

2012-01-25 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0