Tiden flyger iväg, vart tar den vägen??!!

Godmorgon mina hjärtan!!♥
Då var det tisdagmorgon och jag sitter med kaffe koppen i högsta hugg och tittar på Vakna med The Voice.
Har som vanligt tänt lite ljus och gosat ner i soffan ; ) hihi. Älskar som sagt morgonstunden!! Den tar jag altid vara på och gör det bästa utav den. En lugn & skön start på dagen gör dagen bra tror jag!!:)
Har en ganska lugn dag på jobbet på behandlingsfronten idag, har mest receptionstid! Ganska skönt faktiskt eftersom jag hade en hel behandlingsdag igår! Jobbade till klockan 19.30 och sen när jag kom hem hade Viktor lagat sin goda kycklinggryta och vi satt i soffan och kikade på idrottsgalan! Men på tal om tiden nu! Vart tar den vägen?? Så fort måndagen är över så går all tid såååå fort!! Man hinner bara blinka sen är det fredag.. Så känner jag! Visst är det skönt att veckodagarna går fort men samtidigt är det nästan lite läskigt när tiden springer förbi!! Det är snart ett helt år sedan Jag & Mamma var i Thailand och det känns heeeelt sjukt!! Och om jag är sugen på att åka igen... Hade verkligen önskat att jag & Viktor hade kunnat åka denna vår men tyvärr så blir det inte så... Det får bli en härlig sommarsemester istället och kanske en tripp utomlands till hösten eller så : )
Neeej om man ska ta och dricka upp sitt kaffe, titta klart på vakna och sen åka mot jobbet!!
Ikväll blir det matlagning med Min Älsk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0