Vita köksluckor!!!

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder igår men tiden räcker tyvärr inte till...
Igår var det fullrulle från morgon till kväll!! Jobbade till klockan 17.00, direkt hem och slänga i sig lite fil, iväg och hämta bil, upp till Borlänge och hämta våra efterlängtade köksluckor som var färdig lackade!! Middag, hem till Hedemora igen, upp med allt i lägenheten, lämna tillbaka bilen och passa på att gosa med sötaste katten Iston!! Sen hem och mysa ner i sängen med min andra halva♥ Sov som en stock kan jag lova... Så nu var det riktigt gott med en stor kopp kaffe så här på morgonkvisten framför bästa vakna med the voice. Är mycket att göra på jobbet idag så måste ladda batterierna ordentligt. Längtar dock redan tills jag kommer hem så vi får grejja i köket! Måste bli en sväng till Ikea på söndag och köpa nya handtag oxå.. Nu händer det grejjor ; )

Saknar att ha denna lille gose här hemma : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0