Dag två..

Har tagit mig igenom första dagen på denna vecka! Det gick bra. Var galet mycket att göra på jobbet, men det mesta gick som det skulle, sen är det väll alltid nått som måste strula.. Och alltid precis när man ska gå hem.. Fick en sprängnade huvudvärk när jag satte mig i bilen mot Hedemora... Men sååå skönt att komma hem till Min Solstråle till Sambo : ) Där satt han i soffan i fotbollströja och taggad för Sverigematchen ;) Han hade lagat lax och fixat och donat! Han är verkligen guld på alla sätt & vis. Vi käkade mat och jag tog en promenad innan det var dags för matchstart! ( orkade inte gymma ) Huvudvärken släppte och jag mådde mycket bättre framåt kvällen. Har sovit lite bättre inatt, men fortfarande sån jäkla stress i kroppen.... Jag bara längtar till denna vecka är slut! Men som sagt positvit tänkande och människor som GER energi, det är guld i min vardag just nu!
Har precis druckit upp min morgonkaffe och ska snart göra mig redo för att åka till Avesta.. Kaffe är min heliga morgondryck ;) Vet inte vad jag skulle ta mig till utan kaffet!! Man blir verkligen piggare!!!! Sen tror jag såklart att det ligger lite psykiskt eftersom jag alltid gosar upp mig med filt, dator, vakna med the voice och sitter och njuter av min kaffe minst en kvart - tjugo minuter : ) Surfar runt på lite bloggar och bara försvinner in i en annan värld för en liten stud : ) Det kan verkligen rekommendras! Jag tror ju starkt på detta att om man får en bra start på dagen så håller det i sig resten av dagen! Så INGEN stress på morgonen, gå hellre upp lite tidigare så du får kvalitetstid!!


Jag ska lägga ut alla coola bilder som Jag & Viktor har tagit hos Malin oxå!!! Har fått allihopa nu :)
Dom finns även på : www.malinsfotostudio.se



I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0