Ny vecka..

Godmorgon måndagmorgon!! Sitter med kaffekoppen och vakna med the voice på tvn : ) Känner mig lite trött men hoppas på att piggna till under dagens gång.. Jobbar 10-18 idag isället för 11.30-20.00! Det känns faktiskt skönt att få gå hem kl sex en måndag för en gångs skull!! Eftersom jag alltid vaknar tidigt så är det skönt att börja jobba tidigare tycker jag! Går hellre hem i tid :) Nu blir det mycke tid här kände jag, haha... Jobbar hela denna vecka och nästa vecka fram till torsdag sen är det semester!!!!! Det känns i både kropp och själ att jag behöver vara ledig.. Varje liten cell i min kropp skriker efter vila. Det var längesen jag kände mig så här trött och slut... Men som sagt en och en halv vecka sen är det ledighet i 3veckor! Bit ihop, bit ihop, bit ihop!!

Ikväll när jag kommer hem ska jag gå till gymmet, behöver träna ur mig ordentligt så jag kan sova gott inatt!!
Sov som en riktigt kratta nu natten som va... Vaknade upp att jag skrek rätt ut och mina tårar bara rann... Hmm stressad eller ?! Ja jag mår faktiskt inte 100% bra just nu.. Tack alla mina nära & kära som finns runtomkring och sprider massa positv energi♥

Gabriella , du har varit min ängel denna helg! Tack♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh men fina du. Kärlek och styrka till dig! Jag hoppas att du snart mår bättre.

2012-06-11 @ 13:29:09
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

<3

2012-06-12 @ 06:14:53
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket för din omtanke Alexandra!! Det värmer <3

2012-06-12 @ 08:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0