Jag mår som en prinsessa : )

Jobbade mellan 10.00-16.45 igår! Åkte hem och hann äta lite mat med Min Älskling! Sen var det dags att promenera upp till skönhetsverkstan för att få en helkroppsmassage & Ansiktsbehandling. Jag kan lova er att det var helt underbart!! Caroline som jobbar där är sååå duktig. Jag somnade av under massagen och sen var jag bara i en helt annan värld. Det var längesen jag kände sådan avkoppling i både kropp & själ. Min kropp kändes så tung att jag nästan trodde jag skulle sjunka igenom massagesängen... :) Det är positivt!! Kom hem strax efter klockan åtta, tända upp ljus i lägenheten och la mig under filten i soffan! Såklart så somnade jag på stört ; ) Min Viktor kom hem strax efter nio och då kröp jag ner i sängen! Har sovit som en prinsessa inatt och mår såå bra : ) Jag känner mig helt harmonisk!! Jag är såå glad att jag fick detta presentkort av Viktor!! Tusen tack♥
Ikväll efter jobbet ska jag oxå bli ompysslad, denna gång av min kära frisör Gabriella : ) Vilka härliga dagar jag har just nu måste jag säga!! ; ) Och nästa vecka jobbar jag mån,tis,ons sen bär det av upp till Sälen!! : ) Tjoohooo!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va härligt! Hon är duktig Caroline :) Snart ses vi :D

2012-03-19 @ 01:58:01
Postat av: Jenny

Jaaa hon är jätteduktig: ) De va såå härligt!! Ja det gör vi ju, tjoohooo :D Ska bli jätteskoj att träffa dig och få höra allt om hur ni haft det : )

2012-03-19 @ 08:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0