En bild säger mer än tusen ord *

Vart ska jag börja??!! ;)) Jag har haft en sååå galet grym helg på så många sätt & vis!! Ska försöka sammanfatta den lite kort här tänkte jag ;)

Jobbade mellan 10-17 på fredagen, hem och käkade thai med Sambon, ut på långpromenad med Johanna i det härliga soliga vårvädret, hem och duscha och hann lagmot klä på mig och kasta i mig lite yoghurt innan Gabbis ringde och sa att hon & Sanna var på väg till hedemora och ville ta en glassdejt på lappens!!:) Snacka om glad jag blev! Studsa upp ur soffan och gick ner och mötte upp mina fina vänner :) Slutade med att vi spenderade hela kvällen hemma hos mig och pratade om allt mellan himmel och jord och pimplade kaffe och käkade smågodis ;)
En supermysig fredagskväll helt klart!!

Lördagsmorgonen var lugn & skön. Hemma på soffan med Viktor oc bara massa mys!!
Efter lunch gick vi upp till fiket och satte oss på uteserveringen där och tog oss en kopp kaffe.
Några av Viktors vänner kom dit och gjorde oss sällskap en stund senare.
På eftermiddagen kom Gabriella hit och vi åkte ut till Husby för att hejja fram fotbollslaget :)
En riktigt spännande match och galet härligt att dom tog hem segern!!
När matchen var klar åkte vi och hämta pizza och laddade upp för en mysig filmkväll! Senare på kvällen kom även Sanna hit och gjorde oss sällskap :) Så även lördagskvällen blev en trevlig tjejkväll♥

Söndagen va vi uppe med tuppen Jag & Min Sambo! Gjorde oss snygga och åkte till Avesta för att möta upp Malin utanför hennes fotostudio! Spenderade ett par roliga timmar framför kameran :)) Det ska bli såååå spännande att se slutresultatet på alla foton! Malin är en sjuktgrym fotograf. Kolla in hennes blogg : www.malinsfotostudio.se

När vi kommit hem till Hedemora igen gick jag till gymmet och körde styrka och sen hem och hämta Viktor och dra med han ut på en promenad!! Resten av söndagskvällen spenderades i soffan  :) God mat och BB på tvn!

Jag är såååå nöjd med denna helg och känner mig fylld av sååå mycket energi!!
Tack alla ni som gjort min helg sååå bra♥









Kommentarer
Postat av: Johanna

Va härligt vännen! Du får visa bilderna sen :)

2012-05-21 @ 13:32:34
Postat av: Jenny

Absolut :)) Ses imorgonbitti gumman!!

2012-05-22 @ 07:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0