Happyface :)))

Har jag längtat till fredag hela veckan eller ???!!!! Om jag har... ;) Nu har dagen äntligen kommit!! Fredag fredag fredag fredag fredag ;)) Såå jäkla skönt det ska bli med helg. Jobbar 10-17 sen hem och mysa och äta god mat!!
Det blev ingen springtur igår efter som det spöööööregna ute, blev gymmet istället!!! Körde faktiskt på riktigt hårt :) Kände mig pigg & alert i kroppen och va heeeelt slut när jag hade tränat klart!! 20 min på crosstrainern, axlar & rumpa :)) Känns idag kan jag lova... :) Funderar på att gå på zumbamarathon på lördag mellan 14.00-16.00!! Tror jag ska anmäla mig till det faktiskt :)) Är sugen på en utgång på lördagkväll oxå! Får se vad som händer :))

Nu ska jag dricka upp mitt FREDAGSKAFFE och njuta av vakna med the voice ;)


,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0