Kärlek till Blåbär.



En färsk smoothie & mumsig blåbärsmuffins♥

Bilden är tagen i torsdags när jag och min kollega Camilla tog oss en fika på Cafe la rose innan jobbet i torsdags!
Jag tycker nog faktiskt att det är bästa fiket i stan.. Mysigt, god mat och gott fika!!

Idag är det lördag och ledighet : ))) Har precis ätit frukost och Viktor har åkt på fotbollsmatch.. Jag hade tänkt gå till gymmet idag men känner mig fortfarande inte helt kry i kroppen... Är i valet och kvalet hur jag ska göra... Ska ju faktiskt ut och gå med Johanna imorgon så frågan är om man ska spara på krafterna tills dess för att vara på den säkra sidan!! Känns som det klokaste beslutet iallafall.. Klockan 15.00 ska jag till Min fina vän och duktiga frisör Gabriella : ) Hon ska färga mitt hår så det ser fräsht ut igen ;)) Annars har jag inte så mycket planer denna dag.. Får se vad som händer : )) Ganska skönt att inte ha så mycket inplanerat så man kan ta dagen lite som den kommer. Veckodagarna är annars planerade in i minsta detalj och varje minut är dyrbar tid.. Nu ska jag bara njuta av att kunna bestämma heeeelt själv vad ska stå på schemat : ))

Ha en jättemysig lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh verkligen!! Vi ses snart igen :D Jääääy <3

2012-05-05 @ 20:20:30
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0