Myshelg med nära&kära <3

Lördagen blev mycket mycket mysig. Åkte till Avesta för att äta lunch och fika med Kusin Petra och hennes lilla kille Rasmus : ) Supermysigt och härligt att få träffa dom! Klockan 15.00 satte jag mig i frisörstolen på Avesta Salongen, Gabbis fixade ny fräsch färg i mitt hår : ) Såklart blev jag alltid lika nöjd! Åkte hem till hedemora och käkade pizza med Min Sambo och klockan 19.30 var det dags för bio! 21 jump street gick vi och kikade på : ) En helt okey film, men ingen tia... Hem och tog ett varsit glas vin och slökikade lite på hockeyn sen sängen!!
Söndagen startade mycket bra. En härlig promenad runt statsberget i solskenet med Bästa Johanna : ))
Hem och duscha och göra mig redo för en tripp till kuppan med Min Viktor. Han shoppa loss och jag höll faktiskt i pengarna. Det slank BARA med ett par vita tygskor och ett par träningsshorts : ) Efter shoppingen åkte vi hem till Viktors mamma och blev bjudna på fika ute i solen :)) Såååå härligt!! Älskar vårvärmen :))
När vi kom hem till hedemora igen blev det en kort powernap innan vi gick ner till gymmet och körde ett lättare gympass : ) Skönt att vi tog oss iväg dit måste jag säga. Käkade sedan kvällsmat och kikade på film :)) Nu vart det This means war :) Den kan jag verkligen rekommendera att se! Superbra film :)
Nu är det måndagmorgon och jag sitter framför vakna med the voice och äter frukost! Jobbar 11.30-20.00 ska käka lunch med Petra idag och efter jobbet blir det en promenad med Magda : )) Ska bli underbart att träffa henne!! Vi har massor att prata om känner jag :) Hoppas på att denna vecka går fort så att det blir helg snart igen ;))

Tänkte jag skulle bjuda på en bild på vårt nya fina vitrinskåp :))


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wohoo så tjusigt!

2012-05-07 @ 17:48:46
Postat av: Gabbis

Kul att du blev nöjd gullet! Vitrinskåpet vart kanon :)

2012-05-07 @ 21:37:33
Postat av: Jenny

Tack ska ni ha :))

2012-05-08 @ 07:50:52
Postat av: Petra

Jääättefint ju :D

2012-05-12 @ 09:29:13
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0