Rain...

Och så kom regnet... Tänk vad påverkad man blir av detta väder! När solen lyser då skuttar man upp ur sängen och känner sig pigg & glad : ) När regnet kommer och det är grått ut då masar man sig ur sängen och känner sig lite trött och hängig... Tråkigt att vädert inte var på vår sida idag eftersom jag hade tänkt att åka ut til Husby och kika på Viktors fotbollsmatch efter jobbet... Får hålla tummarna att det blir bättre väder framåt eftermiddagen! Annars är det jobb som vanligt idag.. Men en lite lugnare dag idag än igår.. Usch vad stressigt det var... Hann knappt äta... Är glad att jag gick till gymmet och tränade när jag kom hem så jag fick göra av med stressenergi och fylla på med positivenergi : ) Träning är verkligen den bästa medicinen mot stress och dåliga dagar :)) Även om man inte alls känner något träningssug så kommer det när man väll sätter sin fot på gymmet : )

Fick en otroligt glad överraskning på jobbet igår iallafall!!! Min älskade barndomsvän Therese kom in och kramade om mig!!! Hon bor numera i Norge och är nästan aldrig hemma så det var galet härligt att få se hennes söta face♥
Hon lyste upp min dag :)) Synd att vi inte hann umgås nått bara... Love you vännen!!!

Ikväll ska jag prova min nya hårinpackning jag köpte sist jag var hos Gabbis : )

Hoppas denna dag flyter på och att det blir helg snart!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0