Sommarvärme :)))








Jag älskar att sommarvärmen äntligen har kommit!! Alla människor blir såå pigga & glada och det sprids en positv energi över hela ens vardag :)) Allt blir sååå mycket enklare när solen & värmen är här!

I måndags jobbade jag till klockan åtta och var hemma runt halv nio. Eftrsom det fortfarande var så himla ljust och fint ute så tog jag och Viktor en kvällspromenad.

Tisdagens höjdpunkt var lappensglassen med Johanna efter jobbet :))
Satt ute på min balkong hela kvällen och planerade lite inför sommaren ;)) Skoj att vi har semester tillsammans!

Igår ( onsdag ) klev jag upp tidigt ! Jag & Johanna hade planerat in en morgonpromenad :) Superskön start på dagen!! Jobbet rulla på som vanligt fram till kl 18 och efter det kom Gabbis hit till hedemora! Vi käkade kvällsmat och gick sedan till gymmet och var med på ett bodybalance-pass :))
Styrde upp lite planer inför karnevalshelgen hann vi med oxå!! Ska bli superskoj att festa med alla gamla godingar verkligen!

Idag är det precis lika fint väder och jag har absolut inget sug att åka till jiobbet.... Vill vara ute!!!!
Men bara 2dagar kvar till helgen nu! Bit ihop ;)) Kvällen blir lugn och skön. Ska bara vara hemma och fixa lite tänkte jag :) Inreda och försöka möblera om litegranna!

Ha en underbar dag allihopa för det tänker jag ha :) PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0