Drömmar & Mål.

Har inte hunnit göra någon uppdatering sen helgen, men lägger in lite bilder imorgon : )
Vi hade iallafall en jätterolig utekväll och jag valde att ha klänning på mig... Tillslut ; ) haha....
 
Har tränat hårt både igår & idag.
Idag var jag på ett x-fit pass!! Sjuktjobbigt och sjuktroligt!
Hårt arbete maxat i 10 minuter!
Svetten rann och kroppen skaka när vi var klara  :D
 
Känner mig sååå motiverad och inspirerad av det jag läser : )
Älskar att jag tog detta steget och hoppade på denna utbildning!!
Jag vet precis vad jag vill nu och jag hoppas att jag snart kan nå mina mål!!
 
♥ Dröm, lev, upplev, sprid glädje, följ ditt hjärta och lyssna på din kropp & själ ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0