Jag & Min heliga dryck ; )

 
 
 
 
♥ I love Coffee.... It´s my passion... It´s my drug.... I can´t help it... ; )
 
Det här med kaffe... En morgon utan kaffe är inte en bra start på dagen....
En lunch utan kaffe är inte en fullänad lunch... En fika utan kaffe det går INTE!!!
Det är livets dryck skulle jag vilja säga.. Jag älskar att hösten har kommit!
Man får tända massa ljus, gosa upp i soffan med sin kaffekopp och bara vara.
Kaffesoffmys är det bästa, framförallt på morgonen!
Kaffe med en bästa vän är oxå världsklass!! Och det underlättar studierna.... ; )
Sitter just nu med kaffe koppen och två kokta ägg.
Har massor att göra idag och ser fram emot helgen!
Imorgon ska jag möta upp Janet vid medis och ta en fika : )))
Och på lördag kommer Gabriella och gör Stockholm med mig : ) Underbart!!
Har ett sjukligt sug efter shopping bara... Det är lite jobbigt... Jag måste verkligen spara alla slantar....
Men vad gör man när man ser alla dessa fina höstkläder????? TIPS TACK!!
 
Nu ska jag göra mig redo för en lunchdejt : ))
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn Rudh

Ett tips är att kolla kontot och helt enkelt inse att de för höstkläderna får vänta till hösten 2014!

Svar: Åh ja jag vet du har helt rätt Linnzan...Men usch vad det skär i hjärtat ;))
Jenny Johansson

2012-09-27 @ 22:14:17
URL: http://Rudh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0