Kärlekste och Mjukisbralla.

Idag har jag pluggat HELA dagen... Bokstavligen!!! Det ligger pärmar, papper, pennor och mera papper över hela köksbordet... Pausat vid lunch, någon kopp te och nu kvällsmat! Har kännt mig lite halvhängig i kroppen idag så har inte vågat träna nått... Va ju sjuk för en vecka sedan så är lite rädd att det tar om.. Lika bra att vila! Har druckit c-vitamin och ätit blåbär, hallon och banan! Allt för att boosta upp immunförsvaret. Tror dock inte att det kommer bli värre men det är som sagt viktigt att lyssna på kroppens signaler och idag behövde jag vila och ta hand om mig och min kropp. Det har varit intensiva dagar och igår tränade jag riktigt hårt så det var i vilket fall välbehövligt med en vilodag! Just det här med återhämtning är som sagt otroligt viktigt som jag skrev om i förra inlägget. Det är under återhämtningen som musklerna bygger upp sig ( mer myofibriller i muskelcellen ) .
 
Nu har jag gosat ner mig i soffan med tekoppen, mjukisbrallor, raggsockor och tända ljus : )
Ska softa på soffan resten av kvällen. Eftersom det är tisdag är det massor av bra tv-program !!
Hoppas på att jag känner mig pigg i kroppen imorgon!
 
Kärlekste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0