Love Smoothie

Har precis mixat ihop en smoothie : ) Hallon, blåbär, banan & vanilj/banan yoghurt !! Ska tända massa ljus och mysa ner i soffan nu !! Pluggat färdigt för ikväll, känns faktiskt ganska bra om jag vågar erkänna de. Allting börjar falla på sin plats och jag börjar fatta det mesta. Det som är svårt är alla ledrörelser som olika muskler kan göra och vad som är ursprung & fäste... Men det är bara plugga tills det sitter! Känns bra när man är taggad och tycker att det är intressant. Ser fram emot näringsläran!!!:) Jag är så sjukt glad att jag tog detta steg !! Man ska satsa på sina drömmar och följa sitt hjärta♥ Då ångrar man inte något man inte gjorde!! ; ) Just do it !!
Nu vill jag bli av med denna förkyldning så jag kan börja träna igen!! Går i taket när jag inte får röra på mig.... Jag behöver mina promenader och mina timmar på gymmet för att må bra! Just nu känner jag mig bara trött, seg, sjuk och låg.... Jag skulle ALDRIG kunna leva utan träningen!!! Så nu ska jag smutta i mig min smoothie och kika på tv resten av denna tisdagskväll !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0