Min Morgonstund : )

Vakande tio i åtta, kikade ut och såg att solen var på väg att titta fram : ) Har gjort iordning frukost, två stekta ägg, fil blandat med rysk yoghurt och hällt i hallon & blåbär, brämhults hallonjuice och självklart en kopp kaffe ; )
Måste äta ordentligt innan det är dags att promenera runt berget med Min Johanna♥
Det är så skönt att börja dagen med en promenad ( har skrivit den meningen tusen ggr ) Men det är sååå SANT!!
Har en lunchdejt med Min fina vän Johan idag : )) Ska bli jättekul att träffa honom och snacka massa skit!!!
Kvällen har jag inte så mycket planer för... Blir nog mest en lugn hemmakväll skulle jag tro, ska läsa igenom pärmen om muskelanatomi iallafall... Imorgon blir det däremot inte en lugn hemmakväll ; ) Då blir det fest & utgång i Avesta för att fira min kära vän Gabriella som fyller år idag!! Ett stort grattis till henne, Love you !!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0