Pain....

Ahh vem kom på detta med att tjejer en gång i månaden ska ha sjukligt ont i magen och vara på sjukligt dåligt humör och ständigt vara sugen på choklad ??? Usch för den som kom på detta...
Den smärta som man känner är fan inte kul!!!
 
Viktors klocka ringde 06.20 imorse och sen dess har jag snurrat runt i sängen, käkat alvedon, laggt mig på soffan, gråtit en skvätt, satt mig på golvet, gråtit lite till.... Hur kan det göra så ont ????
Nu börjar smärtan försvinna litegrann och jag kan iallafall sitta upp... Har fått i mig några skedar fil och en halv kopp kaffe.. På nått vänster så blir det bättre när jag dricker svart kaffe ( ingen aning om varför )
 
Jag som skulle på bodybalance nu på morgonen.... Blev inget av med de..
Men men har ändå jättemycket träningsvärk i kroppen efter all träning denna vecka så får försöka se det positiva med att musklerna får vila upp sig lite! Men sen blir det bara sitta still hela helgen i och för sig...
Får försöka pallra mig ut på en promenad om en stund så kanske det känns lite bättre!
 
Igårkväll hade Jag & Viktor en riktigt myskväll♥
Lagade tacos och myste på soffan hela kvällen!!
Behövde ladde upp mysförrådet eftersom vi inte ses på ett tag nu..
Tycker inte om att vara utan honom.. Tokigt egentligen hur man kan sakna en person så mycket !
 
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv en stund innan jag tar tag i mitt liv igen....
Mens-koma big time just nu... BLÄ!!!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0