Stockholm. Anatomi. Fika. Bästa Vän.

 
 
 
 
 
Det har varit en hel vecka fylld med massor av nya utmaningar, spännande händelser & möten,
minnen, fikastunder, promenader, sjukstuga, pluggande, ipren, skratt, tårtar!!!
Det har hänt väldigt mycket med andra ord!!
 
Så underbart att fått spenderat några dagar tillsammans med Min Systersjäl Josefin♥
Har saknar henne jättemycket, när vi ses är det som att jag blir hel!! Vi hade varit borta från varandras liv alldeles för länge kände vi båda två! ;) Vi har fikat i timmar, gått långa promenader, pratat om ALLT, peppat varandra , ätit god mat och bara njutit av dagarna!! Och självklart myst med hennes lilla hund Sigge : ) Sötaste vovven!!
 
Jag & Viktor har inte träffats mycket, inpricip bara sovit ihop! Han har haft fullt ös med sitt och jag med mitt!
Pluggat på olika håll och sen blivit totalt tokförkylda.... Viktor började med att bli jätteförkyld så jag fick ta hand om honom på kvällarna och peppa honom med lite goa sms & telefonsamtal på dagarna! Två dagar senare är jag precis lika sjuk som han om inte värre... Trots feber, halsont och täppt näsa så har jag tagit mig igenom 3 dagar med 8 timmars Anatomi studier... Alltså 24timmars Anatomi.... Det har varit sjukt tufft men vad gör man inte!! Idag ligger jag helt däckad i sängen.... Känns som att jag blir kvar här hela dagen =/ Men jag har ju sällskap av min stora tjocka anatomipärm.... ;) haha....Massor att göra nu tills nästa vecka!!! Plugga järnet med andra ord! Sjukt mycket att ta in, gå igenom och repetera!! Det är bara att köra! Men idag måste jag ändå fokuser på att bli frisk! Massa C-vitamin, te med honung och vila! Så typiskt att man alltid åker på nån slags sjukdom när man kommer till en ny stad och träffar massa nya människor. För jag kan lova att jag inte är den ända som va sjuk.. Kändes som att en tredje del av gruppen satt och hosta och knapra ipren... Sen är det ju skolstart&hösttider nu och då går det ju alltid nån slags förkydlning... Inte mycket att göra åt bara vila och kurera!
 
Stort Tack till Ann-Charlotte och Martin för all hjälp med allting och den supergoda middagen i tisdags!!
Ni är guld värda på alla sätt och vis♥
 
Puss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0