Studentlivet...

Idag har jag kännt mig som en riktig student. Pluggat flera timmar.. Ja hela min dag har gått åt att plugga skulle man kunna säga... Man vet att man är en plugghäst när man styr allt annat efter plugget... ; )
 
Min välbehövliga kaffepaus var iallafall guld värd!
Fick Min fina Gabriella som sällskap♥
2 timmar på smörgåsboden med tjejsnack, framtidsplaner, pepp och kaffe : ))
Dä ä livet däää!!
 
Hem och käkade kvällis och sen tillbaka till pluggeriet...
 
Nu är jag riktigt trött i huvudet och har slötittat på tv ett tag... Käkade nyss två ägg och gjorde iordning mitt nyinköpta vita te med ingefära, apelsin och vanilj... Smakde helt okey men ingen direkt hit... Dock bra med ingefära för att stärka upp immunförsvaret! Jag som kännt mig krasslig behöver allt som kan tänka sig pigga upp!!
Känner mig faktiskt bättre än imorse iallafall.. Snart blir det sängen och imorgon är det " The big day "
 
Puss & Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: gabbis

Tack för en trevlig och inspirerande fikastund hjärtat! <3

Svar: Tack själv gumman <3 Blir alltid lika peppad efter våra fikastunder :))
Jenny Johansson

2012-09-20 @ 00:39:07
URL: http://gabriellasofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0