Förväntansfull

Imorgon drar jag !
Jag känner mig pirrig,nervös,glad,ledsen, men så otroligt förväntansfull!
Gud jag flyttar verkligen imorgon.
Det som känns jobbigt är att jag måste vara utan min Älskling ;(
Men vi får göra det bästa av situationen och det känns skönt att han stöttar mig och peppar mig så mycket som han gör. Vad skulle jag ta mig till utan honom ?! Han ger mig sån inspiration till allt jag gör och han får mig känna mig så lycklig :) Jag är så otroligt tacksam och glad att han finns för mig! Och självklart min familj och mina vänner oxå! :) Tack för att ni finns<3

Gårdagens utekväll med brudarna va TOPPEN! :)
Åh vad roligt vi hade, kunde inte fått ett bättre avsked innan jag drar.
Min tjejer är mitt guld :) Fan vad jag älskar ! Och jäklar vad vi shejka ass på dansgolvet igår :) Hahaa!
Jaa kvällen igår va lugnt en 10poängare , de va längesen jag hade så roligt :)

Va nyss nere på stan och tog en fika med Anna !
Fick lite pepptalk från en erfaren hudterapueth :) hihi hon är så go !
Nu ska jag ta och packa det sista så att allt är klart tills imorgon, för snart kommer Älsklingen och då blir de bara en massa mys resten av kvällen :) God mat, film , godis och Peter ! :) De är en riktigt bra lördagskväll .


Bamsekram till alla mina underbara vänner, min familj och miljoner pussar på min Älsklii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0