Home sweet home

Har vart en jättemysig helg hemma i Avesta!
Fredagskvällen spenderades med Älskling, Mamma & Pappa :)
Vi beställde pizza och kikade på Idol, mysmysmys!!
På lördagsförmiddagen tog jag en fika med Anna och Magda.
När jag kom hem pyssla jag om Mammsi :) hihi, hon kommer bli bortskämd hon kan jag tala om!
Hon fick en handmassage, en fotmassage och en ansiktsmassage, tror hon va helnöjd :)
Sen bar de hem till Älskling mot kvällningen, käkade middag med hans familj och va in till stan en sväng och hälsade på Anna och Daniel. När vi kom hem somnade vi till en film! hihi mys:)
Imorse va de inge roligt att åka ifrån min Älskling, eftersom vi visste att vi inte kommer ses på en vecka nu igen. åh kommer sakna sakna sakna honom galetmycket!!! Men men som sagt vi har haft en jättemysig helg ihop :)
Väl hemma i Avesta så tog jag mig en välbehövlig promenad eftersom vi sen åkte hem till StoraSyster och fikade ! Och då menar jag FIKADE, de va ALLT !! Tårta , kakor, bullar hela kittet hahaaa ! Gott som tusan. Och så himla roligt att träffa mina ögonstenar : Max & Maluo , världens goaste ungar :)
Nu kom jag precis hem från Annapanna , har vart där och masserat henne och fått lite mer böcker och pluggat :)
Och nu så blir det en herdelig hemmakväll med Mamma&Pappa <3
Vi ska göra varmamackor och kika på tv :)

Puss&Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0