Pedikyr & Manikyr



Tisdagens lektion var PEDIKYR




Dagens lektion var Manikyr


Jag kan faktiskt inte beskriva min lycka till att börja på denna utbildning på Elisabethskolan :)
Det är så roligt , spännande, utvecklande och fantastiskt intressant!!
Jag trivs som fisken i vattnet kan man säga.
Idag har vi jobbat praktiskt precis hela dagen mellan 09.00-16.00 och det var så roligt, och som man brukar säga : Tiden går fort när man har skoj! Så sant så sant, dagarna på skolan bara rusar iväg! Snart är det fredag igen och då får jag åka hem till Min älskade Älskling, plus att min bästa vän Josefine kommer hem från Leksand då oxå :) Åh saknar er!
Nu ska jag plugga, har prov på handens ben och muskler nästa vecka, plus en liten läxa i pedikyren.

Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0