Godmorgon!

Nu var det lördag igen då, gud dagarna går så fort så man blir ju nästan lite skraj!

Håller på att sminka mig & platta håret just nu, ska åka ner på stan med Min Bästa Josefine.
Sen ska vi ut på lite äventyr hon och jag :D hihi, kommer bli en dag fylld av galenskaper och skratt kan jag tro.
Brukar inte kunna bli något annat när vi är i farten.

Ikväll blir det myskväll med Jessica i hennes och Viktors nya fina lägenhet.
Ska bli riktigt nice , plockar upp henne här på tempo efter hon slutat och så tar vi mazdan upp till Hedemora där dom bor, blir att äta lite gott och säkert kika på nån rolig film. Läste i tidningen att det skulle vara någon danstävling på tv ikväll som Danny skulle delta i, så då är vi väll aldrig omöjliga ;D haaaha !!

Nu ska jag ut och göra min dag :)

* Carpe Diem *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0