Söndagsfika

Kom nyss hem från Cafe'et Carpe Diem i stan .
Tog en fika med Anna, Magda och Isabell :)
Jättemysig fikastund med tjejerna och välbehövligt att prata av sig litegranna !
Fick en stor tjock pärm av Anna så att jag ska kunna börja plugga och förbereda mig lite innan jag börjar skolan, jag har sån tur som har henne som ställer upp på mig hela tiden :) Anna är en riktigt pärla. Hon har ju läst precis det som jag ska börja plugga så det känns jätteskönt att ha stöd från henne.

Nu sitter jag bara och inväntar att klockan ska bli halv fyra, då ska jag åka och jobba.
Jobbar ända till klockan 00.15 inatt , usch vad trött jag kommer att vara , är faktiskt inte alls speciellt sugen på att jobba idag! Vill bara ligga hemma och kika på film, de är en typsikt sån där höstdag man bara vill mysa lite. Men men jag får åka och tjäna lite pengar istället. De funkar ju faktiskt det oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0