Verkligheten

Idag har det verkligen slagit mig att jag faktiskt flyttar om 2Veckor!
Det är inte alls långt kvar, det känns som att vips så kommer jag bo där i lägenheten, gå i skolan , komma in i rutinerna där och plugga som bara tusan ! Det kommer att bli en stor omställning i mitt liv och det kommer säkert vara jobbigt vissa stunder, men de har jag redan räknat med. Jag ser det här som en utmaning jag tänker anta med storm :) Jag ska göra detta år till det bästa någonsin, jag ska ta vara på varje minut och samla på mig så mycket erfarenheter jag bara kan. Det är nu livet börjar på riktigt. Gymnasieåret var en förberedelse på det som kommer nu, och jag ska ge mitt allt!
Jag hoppas verkligen att jag kommer att få ett toppen år.
Jag kommer att sakna alla här hemma, som min familj, mina vänner och framför allt min Älskling Peter.
Min dröm skulle vara om han kunde flytta med, då skulle jag vara den lyckligaste människan på hela jorden.
Tänk att få plugga till det man vill göra och dessutom bo med den man älskar.
Hur som helst så är jag otroligt peppad på att börja plugga nu, det känns så rätt allting !
Nu ska jag mysa ner mig i sängen framför en film som går på tv och äta upp min godispåse :)

Mitt motto : Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0