Grill Grill

Kom nyss hem från stan!
Käkat lunch & druckit kaffe med Jimmy :)
Va in och snacka lite skit med Josefin på MrH en vända .
Shoppa loss på Vero moda ;D haha farligt med presentkort & pengar i mina händer!
Blev en t-shirt & en svarttubklänning och ett par örhängen.
Jag är helnöjd !!
Ikväll blir det grillkväll hemma hos Cicci , mysmysmys! Ser jag fram emot , sitta och käka gott med härligt sällskap, det kan ju inte bli bättre eller jo plus detta toppenväder så är ju allt helt kanon! tjoohooo :)
Nu ska jag fixa&donaa. Ha en härlig fredag för de ska jag ha :)

 shopping , ME LOVE

 


Kommentarer
Postat av: cecilia

Här ska grillas!, kul ska det bli!

2009-04-17 @ 17:09:53
Postat av: CarroHauta

en sådan t-shirt har jag också, fast en grå :D

2009-04-18 @ 10:56:41
URL: http://carrohauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0