My Place

Nu är jag tillbaka i Stockholm, hemma i min mysiga lilla lägenhet :) Känns jättebra!
Ska bara ligga i soffan och mysa hela kvällen!!

Igår va det grillkväll hemma hos Systeryster med hela familjen :)
Jättetrevligt och gott som tusan! Efter ett par glas vin bestämde Jag & Ullis oss för att gå ner på Kingen en vända!
Blev ett par glas vin där oxå så man kan säga att vi vart lite runda under fötterna ;D hehe. Jätterolig kväll iaf :)
Mindre skoj va de imorse när jag skulle kliva upp och sätta mig i bilen med Mamma&Pappa till Stockholm!!
Jag kan inte åka bil när jag är bakis, de går tyvärr inte haha så jag fattar inte hur jag klarade av det! Men hit kom ja :) haha
Slänger in lite bilder från gårdagen :)









I love you Syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0