Salong & Plugg

Haft salong med våra " fadderbarn idag"
Fick en ansiktsbehandling av camilla & kristin, hur skönt som helst! Va inte igår man fick de ska jag säga, och de va mycket välbeövligt ! så söta dom är mina små fadderkids haha . Har vart en rolig dag faktiskt, mycket folk och mycket spring i salongen men härlig stämmning och det gillar vi :) Blir samma veva imorgon oxå!

Fick besök av Karro nu på kvällen. Plugga & kika Roomservice :) mysmys!
Gick faktiskt ganska bra med anatomin.
Nu sitter jag bara och ska försöka lära mig de latinska namnet utantill men snart blir de sängen faktiskt!

Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag blir så stolt för du är så duktig :)

2009-04-22 @ 22:47:44
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0